lördag 28 november 2009

LördagsKväll


Fan vad seg man är. Men det kanske man blir när man jobbar och sliter dagarna i ända..
Jag och Henke (min chef som förövrigt är ute och super ikväll så jag lär ju jobba i morgon med) kom på en ny het kampanj i affären när denna vi har nu är slut. (Lägger upp en bild på det) Tror verkligen på den kampanjen. haha.

Känner även att jag måste ta tag i mitt tränade snart på riktigt! Har legat och småfisit med bara tre träningspass i veckan i ett par månader nu. Måste ta tag i det !
Från och med Måndag ska jag köra 7 pass i veckan. Det är lagom!!!
Ungfan kan jag inte ha en tjock farsa direkt som inte orkar spela boll eller leka kurragömma.
Nej nu ska jag in till min fru och kolla på lite film och mysa, sen blir det NCIS som jag har fastnat för som sautan (Tror frun är riktigt glad över det, har somnat till Simpsons i typ 2 år nu hihi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar