söndag 29 november 2009

Söndag Bloody Söndag

Då var det Söndag igen och inte ens bakfull. haha jävligt nice. Jag har kommit på att man okar så mycket mer om man inte är det :D

Som idag! Jag har varit iväg och handlat, Mest det jag skulle som Gardin och Gardinstång. Jävligt manligt! Hur kul som helt.. eller inte!
I Vilket fall så måste vi snåla lite på pengarna nu inför jul så jag gick igenom alla affärer och kollade vem som hade billigaste sakerna. Efter en bra stund kom jag fram till att Jysk hade det.

Jag hittade en stång för 173,50 (Det var 30% off) och vanliga vita Panelgardiner för 100kr. Sen hittade jag det mest fantastiska! Poison-sängkläder! Med denna Hysteri inledde jag ett sjukt tiggande inför min mor om att hon skulle köpa dom till mig i julklapp men hon var tveksam. Hon vet att Clara inte vill ha olika sängkläder och speciellt inte ett med bandet Poison på. Men som jag alltid säger: Jag får alltid som jag vill!

Så efter mycket tjat och nästan en tår ligger det hemma hos oss nu för precis som jag visste orkade hon inte slå in det så jag fick det i handen istället. hihi.

Sen kom jag in på RUSTA som är ett himmelrike för en kille som mig (Ärvt efter FAR) som gillar att handla allt som är precis onödigt.
Det blev en matta som jag inte visste riktigt var den skulle vara. Sen hittade jag DEN absoluta snyggaste granen ever!!!!
Jag såg den förra året men fick inte köpa den då heller. jag vågade inte köpa den för Braun här hemma skulle halshuggt mig.

FÖRRESTEN!!!! anledningen att jag skrev om Gardinerna var att när jag väl kom hem så fick jag bara en längd istället för två, priset var 100 kr men betalade 200.
så jag fick hälften så lite för dubbelt så mycket. BRA GJORT FREDRIK!!!!

Förmodligen hänger inte alls detta inlägget ihop. Men så blir det lätt när man spelar för hög Thåström och tänker på sin livs gran såhär i vintermörkret.

Skulle köpa:
Gardin/stång

Vad som köptes: EN längd Gardin + stång, Matta till Hallen, Batterier, plus att jag fick mitt sänglakan :D

1 kommentar: