måndag 4 januari 2010

2 tummen upp 1 tumme ner


jaha då var det kväll igen, ska strax in och lägga mig med Homer, Marge och lilla Bart för lite sömn, får se hur populärt det är hos frugan. Brukar kunna tjata till mig ett par avsnitt innan john blund men inte igår.Då var det tvärt Nej. Det slutade med att jag inte somnade fören typ två då..men men

Första tummen upp: JURASSIC PARK 2.
Kollade precis klart på den. så jävla fet. hihi. så fort jag får tid över så blir det trean, tänkte först i morgon men då ska jag och emil ha mys med en flaska vin och bara ta det lugnt hemma hos honom..
Andra tummen upp:träning. Körde ett riktigt boxpass idag. så jävla gött. hela kroppen blir helt slut på en timme..
Nu är dte inte långt kvar tills jag har mina pass där.
Söndagen den 17:de 15:00 börjar mitt box-aerobic typ så kom gärna in då ;)

Tummen ner : Magnus hängde åxå med ner för lite boxning. Fulla av manligt Testoron så bytte vi om. tog på oss våra handskar och gick in i lokalen. Döm av förvåning när vi upptäckte att vi hade samma strumpor på oss. och inte sådana vanliga intersport. utan riktigt klarblåa strumpor med älgar och giraffer på typ. HELA hallen började skratta när jag råkade säga det lite för högt till Magnus......

1 kommentar: