söndag 10 januari 2010

Fan vad fort det blir söndag

Yes nu är det dax igen. Nu ska jag uppdatera min blogg
wiieeee

Sen senast har det faktiskt hänt en del, fast ändå inge speciellt. haha

Nu är det inte ens en månad kvar tills jag blir far, världens coolaste rock n roll far eller något sådant liknande...Ska bli kul som fan. (så slipper frugan tjata om allt åxå kanske p.g.a sina "hormoner" hahahaha)(Nu får jag säkert stryk)

Idag, strax eller typ nu ska jag mer till lokomotion för att få min instruktörsutbildning. ska ju börja hålla pass där varje söndag från och med nästa så då får ni titta dit:D

Sen har jag förmodligen hittat mig ett nytt natt-jobb med,så jävla gött, nu är dte inte hundra än men vi skulle höras i veckan så, hade varit så nice att dra in lite extra cash och få jobba nätter igen. saknar det så sjukt mycket..

Sen under denna tiden jag inte bloggat har jag hunnit med ett slagsmål med, säger inte med vem men det var lite onödigt, har lite blåmärken här och där och en söndersliten läpp, MEN, dte var ändå jag som vann detta kriget för denna gången.

nej nu blir dte att strypa en neger med kaffe i handen och sen loket..
tjo

XXX / Freddie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar