fredag 1 januari 2010

2012


Har precis avslutat filmen 2012 med Clara & Putte.
Vilken underbar film, den hade allt! Hollywoodkärlek,sprängda hus, flygplan som kan flyga genom allt. ALLSTÅ DEN SÖÖÖÖÖÖG
haha de har tagit alla kända klyschor som varit med i de stora filmerna under tio år, bakat ihop det med massa grym data och bränt den i ugnen. haha nej fyfan.

Ska dock ladda ner Jim Carreys a christmas carol. den lär vara bättre.

Får än en gång be CARRO om ursäkt för att jag inte uppdaterat min blogg (får terrorSMS så fort jag inte gör det.)haha
men nu ska jag fan göra det varje dag, minst en gång.

måste även skriva att man är sjukt jävla smart, här tar man tag i sitt liv och är ute å joggar en timme. förbränner fett och blir typ världens snyggaste man, så kommer man hem, duschar, äter nyttigt och slänger i sig ett paket popcorn. en halv chipspåse och avslutar med några nävar jordnötsringar...mmmm,,

nej nus ka jag bustvätta klart nere i källaren sen ska jag sova.
Jobba i morogn lixom

1 kommentar:

  1. vadå baby? det var ju världens bästa film :P haha. fan, vi som såg fram emot den så mycket

    SvaraRadera