måndag 4 januari 2010

Döv för en timme

Stoppade precis mina fingrar i öronen, så hårt jag kunde, och la mig ner på min soffa.
Fan vad jag önskar att man kunde sätta på sig sina hörlurar och sätta på låten T.Y.S.T.. En fil som som inte lät men som gjorde så allt runt omkring bara var långt borta. Det är så jävla skönt och bara inte höra någonting. Tänk att få vara döv för bara en timme. Bara sina egna tankar och allt annat bara inte hörs, hur högt det än är.. Det är en dröm jag vill uppleva ..

För ett år sedan, nej ett och ett halvt så skrev jag en text, precis när jag la av med all skit, Jag vill avsluta den men jag kan inte...
Jag har försökt lätt 50 gånger att skriva vidare på den men inte ens ackorden blir rättvis och jag vet inte vad jag ska göra.
vill ju inte slänga den. Men känslan av vad den handlar om finns inte längre och då är det fan inte möjligt längre, det blir inte äkta. Tur det iofs :D men jag vill ge den ett värdigt slut......

1 kommentar:

  1. "Du har inte möjligtvis en 50-öring va?"

    Tss... Jag diggar din blogg, mannen :)
    Lycka till med bebis och allt.
    Kram Fia

    SvaraRadera