onsdag 23 december 2009

23 dec 23:40


Ja nu är det bara 20 minuter kvar till Tomten kommer,och vilken underbart mysig dag vi alla haft haft hemma med att packa in de sista julklapparna, göra julgodis och kanske klä in granen,alla, utom jag och ett par tappra själar som gjort om hela carlings. Sänk de flesta varor med 50% osv. Med sjukt roligt har vi haft. Ätit lite pizza och så.
arbetstid idag 11:00 till 22:30 s¨å så farligt har det inte varit..

Förhoppningsvis får jag jobb nu med om nätterna på en av de nya krogarna som öppnar nästa år,vilken ? de ni ;)
Snodde en skylt från carlings med som jag satt upp över min toalett så clara lär ju få spader i morgon, men skit i samma. den ska allt vara kvar :D hihi
fick min första julklapp med av carlings. Det var en Carlings survivor kit med tandkräm å en as cool butterfly-tandborste men det grymmaste var att man fick en ögonbindel i kamouflage.. så jävla häftig..
detta kommer bli en grym jul :D

Nej nu ska jag sova. I morgon kommer en historia om Hitler igen, plus att jag har en historia om en annan polare som jag kommer kalla yngwe :D haha

sleep tight..aight!!!!!!!!!!

xxx Freddie







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar