torsdag 3 december 2009

Blondinbella 2.0



BLONDINBELLA 2.0

Det var precis vad jag fick höra av mig fru innan hon gick och la sig..
Som om det hade varit något dåligt. Jag hade gärna tjänat de pengarna hon tjänar per månad, jag hade gärna hängt på de festerna hon fått inbjudan till och jag hade lätt testat på de männen hon tackat nej till..
Man ska testa så länge man lever right... ;)

Fått in en massa kläder idag på CARLINGS. Kvinnokläder. Så jävla heta,Hade gärna klätt av någon de plaggen vi fått in eller ännu bättre, jag hade gärna burit dom..Om jag fått på mig dom vill säga..

För att ni skulle kunna få se kläderna så tvingade jag på dom på en liten kvinna som var i affären för att kolla. Hon anade inget när jag smed mina planer och tillslut fick jag mina foton.. Mohahaha.

Förresten
så fick jag precis precis precis reda på att CArlings över hela sverige sänker sina priser på jackor/skinnjackor med 50 % just bara i morgon så kolla gärna det.. Nog med reklam hahaha..

Nej fan nu får det vara slut för idag, huvudet är slut och picken hänger läpp. nu ska jag sova..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar