måndag 14 december 2009

Söndag/måndag sång

Idag har man inte varit mycket till människa kan jag säga
haha. åldern börjar ta ut sin rätt, har bara jobbat och tränat.
För att bli lite glad har jag fått en ny Historia om "Hitler!" som jag tänkte skriva om i morgon, Sen har jag kolla lite goa videos på youtube




Wicked vill ha lite bilder på några gaddningar så jag får väl lägga upp par söta från min kropp. titta och njut...








Emil tatueringen kom till i polen mitt på dagen när jag och Emil var på romantisk resa för två, självklart jävligt onyktra med får mycket pengar på korten ;D





Denna ritade min far upp för många år sedan när han satt inne för något. Jag tyckte det var en fin gest att tatuera in den och den blev ganska bra..

nej idag som sagt blir dte inte mycket att blogga om, men i morgon så ;)
rock on xxx

1 kommentar:

  1. tackar för de! riktigt snyggt, särskilt emil. antagligen den finaste du har!

    SvaraRadera