söndag 13 december 2009

Welcome to my party


Lördagskvällen var allt! Den innehöll allt och precis ingenting. Kvällen var het, den var full, den var spya! Jag inleder min historia med ett sms jag fick idag skickat från en av festdeltagarna

"Fan vilken nice fest
asså den hade allt.. Teens,
fylle, spyor och backstreet
boys..."

Lördagskvällen började vid sex-tiden då frugan åkte ut och Fredrik tog sin andra starkcider för kvällen. Klockan sju kom Magnus och vi satte oss och drack lite och körde Mariokart. Redan här så var jag ganska berusad. Runt åtta tiden började folk droppa in och först efter Magnus var Hoffa. Hårda styva mäns om vi är satte i Crashdiet i spelaren och lyssnade loss, skiftade med crazy lixx och hardcore superstar.

När fyllan sen tog vid och allt folk (utom offa som jobbade till 22:00) satte den riktiga Rock n rollen igång...
bandlistan som följer var vad som lyssnades på:

Backstreetboys/Boyzone/Jimmy Jansson/jumper/spiceGirls/DoktorBombay/David Hasselhoff och listan kan bli så mycket längre...

Runt Tiotiden kom den sista deltagaren Offa då, utan att säga hej så ställde han ner en hel back starköl som han tog med sig och alkoholen flödade..Hur kul som helst.
Ungefär vid den här tiden försvann Magnus som senare återfanns utanför min toalett i position "gråtande svennen" (Fosterställning). Han var helt off och man kunde inte ens få kontakt med han. Självklart utnyttjade vi detta genom att ta kort på kort på kort.. Jag torkade han lite och städade efter hans spottande och fräsande haha..
Tillslut ställde han sig upp och gick in på toaletten la sig i mitt badkar och somnade för natten. haha.

De flesta gick ut då utom jag patrik och teensen som städade lite efter Magnus äventyr. haha

Jag och Patrik gick till playbar och sa hej då till teensen och drack oss fulla. Jag gick direkt till baren och beställde 6 shots till mig och patrik sen är allt helt jävla svart. Inte ett enda minne. Clara hade ringt och ville att jag skulle komma hem för Magnus hade lagt sin nerspydda kropp i en soffa och låg där och spottade ut i rummet. Trevligt Mange :P
Självklart sa jag att jag skulle gå hem direkt (Gentleman som man är) och kom med hem! Fast 2 timmar senare, ASFULL och ramlade ihop på golvet över min nyinköpta kebabrulle och med byxorna nere vid knäna! Varför vet jag inte. haha. Där sov jag hela natten medans magnus låg i rummet bredvid helt nerspydd. MMMMM så nu vet ni hur våra fester gå till ;)

Dagen efter var Min fru så jävla förbannad på mig så hon skrev ett brev på två a4sidor, på båda sidorna, gav mig det och stack till sin mor. Sån Gentleman är jag. haha
Det är ju inte roligt egentligen fast nu är det lugnt och hon är tillbaka så man kan skratta lite åt det :D

Det hela slutade med att Magnus fick komma hit ikväll och hjälpa mig städa... är snart klar med att tvätta alla mattor..

Jag avslutar detta inlägg med att skriva Vad fan är mötley crue och sprit för något, true metal är Backstreet boys och Bögjos!!!!!

GLÖM INTE KOLLA BILDERNA!!!!!!!!!






3 kommentarer:

  1. fifan finare spya får man leta efter :)

    SvaraRadera
  2. tåligare fru får man leta efter!! fy fan stackars tös!

    SvaraRadera
  3. Hur ska ungen ta allt detta?

    SvaraRadera