tisdag 22 december 2009

Dagbok

Fick förresten typ världens bästa SMS

HENNES DAGBOK:Min man var så konstig igår kväll.Vi var bortbjudna till några vänner. Hela kvällen satt han tyst och helt ointresserad av mig. Jag har nu börjat fundera på om han har någon annan han tänker på. Jag försökte visa lite kärlek genom att vara extra gullig och krama & pussa han hela kvällen. Men ingenting gav resultat. Jag pratade med honom med min finaste röst och smekte hans hår.Det var knappt att han tittade på mig...Hela vägen hem i bilen satt han tyst och såg ut att vara i en helt annan värld. Han måste tänka på nån annan kvinna. När vi kom hem gjorde jag ett sista försök att visa hur mycket jag älskar honom. Jag gjorde en liten invit till att jag ville älska...Och tro det eller ej men han svarade faktiskt på min beröring. Vi älskade länge under täcket:D

HANS DAGBOK: A.I.K förlorade igår men jag fick iaf knulla

den var ju bäst !!!!!!!!!! go natt nu

1 kommentar: