onsdag 16 december 2009

Hockeykväll

Jaha då var man skapligt sur!!!!!!!!!!!
Iofs var chanserna ganska minimala att vi skulle komma till Allettan men den fanns..
Men kan man inte slå lag som Halmstad eller kristianstad alla gånger så kommer man ingen vart...

Men nu var det inte de jag skulle skriva om. Nu när jag var på matchen så stod jag och var lite butter och började se mig omkring runt om i Arenan, och lamärke till hur folk i vissa åldrar klär sig.
Alltså utslitna skor, strumpor upp till knäna fan med mjukisbyxor nerstoppade. en alldeles för stor jacka och en mössa med texten "bad hairday"
Hur jävla fult är det inte då? och dte var fan inte en som såg ut så. alla mellan 8 och 17 år!!!!!!!!!!!.
Jag har alltid propagerat för att man ska klä sig som man själv känner för men varför klä ner sig ?
nej hade min lillebror eller min son börjat klä sig så hade jag nog fan kastat ut dom!
eller vad tycker ni? det är ju hemskt,.,.-...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar