onsdag 9 december 2009

Inhalator eller Bröstpump?

Idag är jag förbannad!
JÄVLA KHK som inte kan ta de poäng som de behöver för att komma in i fortsättningserien..

Men skit i samma inte mer sport nu. Orkar inte ens tänka på det!

Idag har jag och fru Bandana varit och köpt lite bäbisgrejer, Kollat in vår bebisvagn etc.
Och jag ska berätta en sak. Att köpa vagn är fan en hel jävla vetenskap! Till att börja med när man köper vagn så ingår inte hjul, du får bestämma färger på 243 olika saker, vilken storlek hjulen ska ha och listan blir bara värre och värre..

TAck godegud för att jag inte har något att säga till om när det gäller vagnen.
Det hade blivit en korg utan hjul, i 13 olika färger med manual från kina..

Där emot hittade jag en vagn som hade passat mig. den hade 4 hjul och en låda. där hade jag inte kunnat göra fel...

Denna blev det...















och denna hade det blivit om jag hade varit ansvarig. haha













Efter vi kollat in vagn och grejer så var vi i en annan affär där jag hittade den mest konstiga sak. typ en flaska med insug och trodde till 100% att det var en inhalator för bebisar.. jag hade fel, det var en BRÖSTPUMP. FRun skrattade och jag satt lite skamset tillbaka bröstpumpen

2 kommentarer:

  1. det ser ut som om vi köpt en grön vagn, haha. den är ju svart.. och sen när vi har en bröstpump här hemma kan du leka med den bäst du vill :)

    SvaraRadera
  2. Jag säger ju det. KHK SUGER!
    Varför tror du mig inte för!

    SvaraRadera