tisdag 22 december 2009

Jobb, kö och julagran


Shit vad länge sedan det var man bloggade ordentligt nu.
Känns som om det var år sedan typ.. haha
Får be om ursäkt Caroline:P
Jag vet att du älskar mina blogginlägg ;)

I stort sett har jag bara jobbat. Helt slut i huvudet kan jag säga. Inte ens hunnit träna. Förutom idag då..

Min lillebror är hemma i hårda kna just nu och är här i tre dagar till så det känns ganska skönt. har saknat det aset. Han är här med sin lilla unge och fruga..
Har lekt lite med linnea och haft mitt första egna julbord. haha det var ganska kul.. och dyrt.

Sen så fick han hjälpa mig att hämta gran igår med, Vilket innebar att han fick bära hela vägen, Vill ju inte skada mina söta små händer eller få kåda på några kläder ;)

Idag när jag var och handlade så fixade jag kö precis som vanligt igen. Jag tror dte har blivit standard när jag kommer..
Kan verkligen tänka mig henne i kassan tänka:
-jaha där kommer den jäveln som stannar upp hela skiten hela jävla tiden..
Idag när jag skulle betala så glömde jag bort min kod så först slog jag frugans,FEL, sen slog jag av någon konstig anledning mitt personnummer,Jävligt fel och man kände hur folk började undra hur man var funtad. haha men sen på tredje lyckades jag :D

Förresten så undrar jag hur vissa är funtade som är ute och handlar, FOLK ÄR JU SOM VARGAR. otrevliga,kalla och undra varför inte de får min fulla uppmärksamhet i 30 minuter medan de ska välja ett par strumpor till barnbarnet, JA UNDRA VARFÖR???

De ända som får min fulla uppmärksamhet är mina CArlingsbitches :D haha

Förresten så har vi klätt julgranen nu med. Det var ett större projekt än vad jag trodde, bara att få ditt ljuset var ju svårare än att komma till månen. Helt ärligt. ALDRIG MER ÄKTA GRAN. Har koda över hela mig!! Men nu är den uppe iallafall...

Årets jullåt är: Amanda Jensen - another Christmas
Årets jullåt för deprimerade är: Thåström - Ingen neråt sång

Nej nu ska jag sova, ha det bra och till alla Emo´s Skär er lugnt :D










Jakob är förresten kungen på att slå in med snöre. Överdrivet eller ? hahaha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar