fredag 18 december 2009

Jul, JUl stressade Jul


Hej jävla otroligt!

Det är inte lite stressad man är nu runt juletid, T:O:M nu är jag det eftersom jag börjar jobba om en kvart typ..

Har i allafall handlat all julmat nu, Gick nästan på 1500 kr. Sjukt många döingar som var i vägen och precis som vanligt höll jag på att få ett spel på allt å alla över 50...
Varför ska dom vara så långsamma? och alltid mitt i vägen, som om de har en hemlig organisation om att reta upp de yngre..
Men inte nog med det när jag väl hade kommit fram till kassan och allt var inslaget så skulle jag ha en lottorad och snus för att stressa ner. Men det fick jag inte för kassöräcklet för jag hade inget legitimation.
Jag frågade om hon skojade, jag menar vem fan i helvete handlar julmat för 1500kr och är under 18, plussa på 45 tatueringar över kroppen med. men icke. det fick jag inte..

Jag skrattade henne i ansiktet å frågade vilket planet hon kom i från.
Hon blev inte glad.

Det roliga med saken var att min mor stod i andra kön och den kassörskan hörde allt, så när min mor skulle handla cigg fick hon nästan inte för de trodde hon skulle köpa ut till mig. haha
Det är ju skrattretande..

Iallafall så för att hämnas snodde jag en påsrulle, så lite gladare är jag nu :D




2 kommentarer: