måndag 7 december 2009

Fat People are hard to kidnap


Jag måste bara börja med att skriva att jag älskar min nya tröja
Nu har jag hela familjen. hihi
Pappa "Die brat die"
Mamma "Die facebook die"
Syter "Cry emo Cry" och
bror "Fat people are hard to kidnap"

De som undrar är alla tröjor köpta på Carlings i Karlskrona, men finns lite här och där på Carlings runt om i Sverige...

Nu var det inte det jag skulle skriva om egentligen utan om att jag vunnit på Motorlotteriet.
Det var igår och jag satt lite vid datorn som vanlig då jag för en gångs skull tänkte kolla min mail. Jag loggar in och rubriken på min senaste mail i inkorgen var Grattis DU HAR VUNNIT!!

Det var faktiskt min bror som tvingade på mig en sådan lått när han ringde och sålde. Snäll bror som man är så köpte man ju självklart en.
Motorlotteriet har egentligen bara stora vinster som En miljonvinst, ny bil, minst 5000 kontant så fatta att jag blev på gott humör när jag öppnade mitt mail...
Vet ni vad jag hade vunnit ?
En väderstation med display.. wow.. haha Den är värd typ 90 kr, aja jag var ju lycklig en liten stund iallafall.. Man ska vara glad för det lilla. haha

Jag har fått önskemål om att lägga upp bilder på mina "gaddningar" så nu lovar jag att lägga upp minst en bild på det varje gång tills vi har gått igenom alla


I morgon på förmiddagen ska jag dela med mig till er om en mycket trevlig vän till mig som alltid ställer till det för sig. så kolla gärna in då för det är några berättelser man inte vill missa


2 kommentarer: