tisdag 8 december 2009

Berättelser från graven



Tja tjena!
okej nu ska jag berätta om en vän till mig, en mycket god vän som alltid råkar in i de mest konstiga situationer.
Jag vill inte säga något namn men lägger upp en bild på något som passar in på han.

Detta var ett tag sen nu så jag kommer inte ihåg alla detaljer på just denna historia men jag ska försöka så gott jag kan.

Det var Fredagskväll och "Hitler" känner sig lite sugen på att festa till det. (Hitler blir hans berättelsenamn) Han hör av sig till polarna och självklart säger man ju inte nej till a Guys nite out!
Folket sitter och festar, vissa blir fullare än andra och allt är precis som vanligt. Runt 12 1 så drar folket ut som vanligt och vi går väl till playbar kan jag tänka mig. Folk sprids och man vaknar upp nästa dag hemma med en jävla huvudvärk.
Man ringer runt och kollar läget med de andra så man ser att de lever haha. Man vet ju aldrig i mitt sällskap, men alla levde och det var precis som det ska.

Men inte för Hitler! Han var ute och träffade på en trevlig ung kvinna och de satt och drack & småflörtade. Tillslut var utekvällen över och de drog på efterfest och levde rock n roll som fan :D
Tillslut somnade alla och Hitler med sällskap började smeka varandra lite och de hamnade i en soffa. Där myste de och hade sex och allt de där som brukar hända ;)

Här kommer det bästa ! Dagen efter vaknar Hitler upp i soffan, tidigt som fan, lite halvfull fortfarande och tycker det är lite blött nedanför. Han känner efter och tänker för sig själv.
-Jaha självklart har jag pissat ner mig, i en annan killes soffa,
men inte nog med det, det var ju inte soffan han hade pissat ner.
Kvällen innan så hade han ju myst med ragget och tillslut somnat på henne! så det var inte soffan han hade blött ner utan hela jävla henne..
HAHAHA

Hur gör man i en sådan situation? Jag hade gjort precis som Hitler och gått upp jävligt försiktigt, tagit på mig utekläderna och smygit hem.
Undra ifall dom har hörts efter detta ;)

Så det var den Historien. Det finns sjukt många fler och det kommer komma lite då och då om vår allas "Hitler"

Här kommer några bilder på mina gaddningar som utlovat !
Kolla gärna in min magiska tampong

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar