onsdag 2 december 2009

Kärlek Och julpynt

KÄRLEK & JULPYNT
Jag har gått och blivit kär!!!!!!!!!
Ni vet så där pirrande kär så man knappt kan hålla sig för att träffas.
Helt sjukt, trodde aldrig jag skulle hitta en ny kärlek!

Det började för ett par veckor sedan när jag såg han för första gången, Han log mot mig. Han ser så hård ut men ett par ögon kan aldrig ljuga.

Det är så jobbigt, kan inte sluta tänka på honom! När jag är på jobbet så är han där i mina tankar, Det leendet, den manlighet han utstrålar.
Inte ens min fru kan få mig att sluta tänka på han.
Han kommer till mig om natten. Frun sover och vinden är kall. Då är han där. skrikande, skjutande och alldeles...alldeles underbar. JETHRO GIBBS

så:

Gammal Kärlek:
Homer Simpsons

Ny Kärlek:
Jethro Gibbs

Förresten är Bossen borta från butiken resten av veckan. Det innebär något helt underbart... jag bestämmer. MOHOHOHOHO. Det innebar juldekoration. Och som vi dekorerade. Tror nästan vi kommer vinna pris för detta.
Självklart finns det bild på det med..



4 kommentarer:

  1. hahaha! :D du är så söt baby. så fort jag började läsa så fattade jag vart du skulle komma. men det är lugnt, jag är lite småsmygkär i kate.

    SvaraRadera
  2. ja men kate är inte så tosig heller,:D

    SvaraRadera
  3. haha mkt fint julpynt minsan ! :D

    SvaraRadera